Przeglądasz wersję mobilną portalu. Chcesz wrócić do desktopowej? Kliknij tutaj
DZISIAJ JEST
SOBOTA 24 SIERPNIA
Św. Bartłomieja Apostoła
Św. Emilii de Vialar
Św. Bartłomieja Apostoła
Św. Emilii de Vialar
Imieniny obchodzą:
Albert, Bartosz, Jerzy
 

Biznes po stronie LGBT? Polakom to się nie podoba

Data publikacji: 2019-07-21 20:00
Data aktualizacji: 2019-07-22 08:55:00
WIADOMOŚCI
fot. flickr.com

Blisko połowa Polaków niechętnie patrzy na zaangażowanie wielu firm w Polsce po stronie homolobby. W ostatnich tygodniach liczne marki, w tym odzieżowe, nachalnie promowały homoseksualizm.

 

45 proc. Polaków mówi „nie” zaangażowaniu marek w postulaty ruchów LGBT+, w tym „zdecydowanie nie” mówi 26 proc. a „raczej nie” – 19 proc. Największą liczbę Polaków stanowi grupa osób niemających zdania – obojętność zadeklarowało 29 proc. badanych. Entuzjastami działań promujących homoseksualizm jest zaledwie 26 proc. respondentów („raczej tak” – 17 proc.; „zdecydowanie tak” – 9 proc.).

 

Badania przeprowadzone przez Wavemaker pokazują nie tylko podział w kwestii stosunku Polaków to promocji ideologii homoseksualnej, ale także to, jak wielka ilość Polaków – jeśli wierzyć badaniom – pozostaje obojętna wobec aktywności ruchów LGBT+. Co to oznacza? Że uświadamianie zagrożenia, jakie stanowi dla nas homolobby ma sens. I nie warto zaprzestawać mówienia prawdy na ten temat.

 

W Polsce coraz więcej marek angażuje się w promocję homoseksualizmu. Ze wspieraniem postulatów ruchów LGBT+ kojarzone są takie brandy, jak Google, MTV, Netflix, Vogue czy H&M.

 

 

Źródło: marketingprzykawie.pl

ged

 
 
KOMENTARZE
 
Nick *:
 k
Twoja opinia *:
 
wyślij opinie

Regulamin forum portalu PCh24.pl:

1) Na forum nie wolno umieszczać komentarzy które:

- promują zachowania dewiacyjne, sprzeczne z prawem naturalnym;

- obrażają wiarę katolicką i Kościół katolicki;

- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);

- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);

- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.);

- zawierają linki i adresy do stron WWW, dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe

- są reklamami lub spamem (nie mają nic wspólnego z komentowanym artykułem)

- są bezpośrednimi, brutalnymi atakami na interlokutorów lub nawołują do agresji wobec nich

- są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej

- zawierają uwagi skierowane do redakcji PCh24.pl. (za te ostatnie jesteśmy bardzo wdzięczni, prosimy jednak o kontakt mailowy, tylko wówczas mamy bowiem pewność, że trafią one do osób odpowiedzialnych za treść serwisu).

2) Wszystkie komentarze naruszające pkt. 1 niniejszego Regulaminu będą usuwane przez moderatora

 
Polka
W internecie da się znaleźć listę firm wspierajacych lgbt. Ja już od jakiegoś czasu staram się je omijać szerokim łukiem. .....
B-85
Czy portal PCH24 korzysta z google analytics?
kokos
Polecam korzystać z Polskich produktów, pomocna apka przy zakupach to np. POLA
IJTTB
Duck duck go, daje rade. Zamiast gmaila stosuje protonmail z mozliwoscia szyfrowania tresci. Powoli tez zastepuje pozostale aplikacje i programy googla i microsoftu. Jest duzo zamiennikow i to nawet o wiele lepszych. Tylko trzeba chciec i poszukac, a nie brac jak leci co nam wcisna. Acha z googlemaps tez juz nie kozystam, a fb i innych tego typu pierdol nie mialem.
mamile73
Bez Ikei sie da zyc 2 lata dalim juz rade. Pepsi jest lepsza od Coca Coli, a Muszynianka jest the best, H&Mu nie odwiedzam i tez daje rade. Telewizorni nie uzywam - szkodliwa, Netflix zbedny, Vogue - nie doroslem do tego poziomu. Jedyny klopot to Google, Microsoft, Apple ... To jest jakas zbiorowa paranoja. Nie wiem czy to nie jest zwiazane z konserwantami w zarciu. Czasowo oba zjawiska zbiezne - milosc do zbokow wzrasta ze wzrostem ilosci chemii w zarciu.
POKAŻ WIĘCEJ KOMENTARZY