Przeglądasz wersję mobilną portalu. Chcesz wrócić do desktopowej? Kliknij tutaj
DZISIAJ JEST
PONIEDZIAŁEK 09 GRUDNIA
Św. Jana Diego
Św. Leokadii, męczennicy
Św. Jana Diego
Św. Leokadii, męczennicy

Imieniny obchodzą:
Leokadia, Wiesława, Waleria
 

Obrzydliwa kampania reklamowa Sprite’a. Wykorzystano dzieci do promocji LGBT

Data publikacji: 2019-11-15 07:00
Data aktualizacji: 2019-11-15 07:44:00
WIADOMOŚCI
fot. pixabay.com

Coca-Cola Company, do której należy marka Sprite uruchomiła kampanię reklamową w Argentynie (Sprite Argentina), zachęcającą do uczestniczenia w paradach dumy homoseksualnej. W spocie przedstawieni są rodzice, pomagający swoim dzieciom przebierać się za osoby transseksualne.

 

Maxi Itzkoff, dyrektor kreatywny tej kampanii powiedział, że celem reklamy jest testowanie innowacji i dotarcie do młodych ludzi.

 

Kampania wszczęta przez argentyńską firmę marketingową Santo rozpoczęła się 9 października na Twitterze we współpracy z Reddit – platformą mediów społecznościowych.

 

Pierwsza reklama wideo pokazuje różnych nastolatków i młodych dorosłych, którzy piszą np. „Mam 21 lat i nie wiem, co zrobić ze swoim życiem”. W tle słychać piosenkę Gerry & the Pacemakers: „You will never walk alone”.

 

Wśród zwrotów, które pojawiają się w spocie jest: „Lubię zarówno chłopców, jak i dziewczyny” oraz „Jestem mężczyzną, ale chcę być kobietą”. Na końcu filmu pojawiają się różne odpowiedzi od innych osób, które przechodzą podobne doświadczenie.

 

Pomysłodawca kampanii podkreśla, że „wartość marki mogłaby być większa dzięki stworzenie prawdziwej empatii z młodzieżą”. Itzkoff podczas festiwalu marketingowego tłumaczył, że „obecnie mamy do czynienia z inną formą marketingu i odchodzi się od starych wzorców”.

 

Sprite Argentina opublikowało filmy ze statystykami, jakoby „2 497 381 osób było urodzonych w niewłaściwym ciele”. Reklamy wideo zawsze kończą się słowami: „Nie jesteś sam, zachowaj świeżość” i stanowią wyraźną afirmację stylu życia różnych „mniejszości seksualnych”.

 

Film, który wzbudził najwięcej komentarzy na Twitterze, został opublikowany 1 listopada. Przedstawia młodych ludzi, szykujących się do parady LGBT, którym rodzice pomagają w doborze strojów m.in. spłaszczających piersi. Na koniec dwie małe dziewczynki malują białe serce na tęczową flagę. Film ukazuje również ojca jednej z dwóch młodych osób, który zawozi na paradę i kończy się stwierdzeniem: „Duma: to co czujesz, gdy ktoś, kogo kochasz, decyduje się być szczęśliwy”.

 

Co ciekawe, oprócz krytyki ze strony osób sprzeciwiających się promocji ideologii gender, większość negatywnych komentarzy na Twitterze wydawała się pochodzić od osób homoseksualnych niezadowolonych z braku różnorodności rasowej w spotach.

 

Źródło: cnsnews.com

AS

 
 
 
 
 
 
 
drukuj
 
 
 
KOMENTARZE
 
Nick *:
 k
Twoja opinia *:
 
wyślij opinie

Regulamin forum portalu PCh24.pl:

1) Na forum nie wolno umieszczać komentarzy które:

- promują zachowania dewiacyjne, sprzeczne z prawem naturalnym;

- obrażają wiarę katolicką i Kościół katolicki;

- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);

- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);

- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.);

- zawierają linki i adresy do stron WWW, dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe

- są reklamami lub spamem (nie mają nic wspólnego z komentowanym artykułem)

- są bezpośrednimi, brutalnymi atakami na interlokutorów lub nawołują do agresji wobec nich

- są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej

- zawierają uwagi skierowane do redakcji PCh24.pl. (za te ostatnie jesteśmy bardzo wdzięczni, prosimy jednak o kontakt mailowy, tylko wówczas mamy bowiem pewność, że trafią one do osób odpowiedzialnych za treść serwisu).

2) Wszystkie komentarze naruszające pkt. 1 niniejszego Regulaminu będą usuwane przez moderatora

 
Kazimierz
SzP nie kupujemy,nie pijemy,tej,trucizny,pozdrawiam
czloax
Nie piję Coli od 2015 właśnie po to by nie dokładać się do tej demoralizacji.
Czytelniczka
Bez cienia zawahania powiem temu napitkowi: "PRECZ z mojego koszyka zakupowego!" Jest tyle korzystniejszych opcji - zdrowotnie i moralnie. Bojkotuję też artykuły higieniczne dla kobiet "Always" i ogólnie te marki, które wychodzą z koncernu Procter & Gamble. Polecam naszą polską Bellę jako świetny zamiennik.
Grzegorz
No cóż Coca coli i innych napojów z tej stajni do momentu przeprosin nie kupuje albo do kończ życie i jeden dzień dłużej jeżeli to prawda
Pieter
Nigdy juz nie kupie
POKAŻ WIĘCEJ KOMENTARZY